سوالات متداول

در اینجا پاسخ برخی از سوالاتی که ممکن سوال شما هم باشه براتون قرار دادیم .

نماد اعتماد الکترونیکی، نشان اعتبار این کسب و کار است. شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد در صفحه اصلی وبسایت پرماس بیبی ، از اصالت آن اطمینان یابید.

امکان عرضه بعضی محصولات وجود دارد. با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

بله! شما در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته، می‌‏توانید سفارش خود را از طریق وبسایت پرماس بیبی ثبت کنید.

بله ! با عضو بودن در سایت میتوانید با مراجعه به حساب کاربریتان  پیشخوان خود را چک کنید و از پیشینه و جزئیات سفارشات قبلی . کالاهای برگشتی ،رسید های مالی ،آدرس و اطلاعات شخصی خود ،تخفیف ها ،اعلان ها و لیست علاقه مندی های خود دسترسی داشته باشید و مشاهده کنید .

متأسفانه به‌دلیل تعداد بالای درخواست‌ها و سفارشات از سراسر کشور، امکان پاسخگویی به‌صورت حضوری در حال حاضر وجود ندارد.

تمامی کالاهای اراده شده توسط پرماس بیبی اورجینال می‌باشد و با ضمانت اصل بودن ارائه می‌گردد. و برای تمام محصولات فروشگاه پشتیبانی مادام العمر خواهید داشت .

بله در صورتی که بسته بندی کالای خریداری شده باز نشده باشد میتوانید کالا را مرجوع یا تعویض فرمایید. بدیهی ست هزینه‌های ارسال و عودت کالا به خریدار می‌باشد. برای راهنمایی بیشتر با فروشگاه تماس بگیرید .

 استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا نام محصول مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده‌اید)

در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک نوار ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با نوشتن نام یا بخشی از نام آن کالا یا حتی قسمتی از مشخصات یا کاربری آن محصول در نوار جستجو ، به صورت مستقیم کالای مورد نظر خود را پیدا کنید.

خیر! بعد از پرداخت و ثبت سفارش، پیامکی از پرماس بیبی به شما ارسال می‌شود تا از پرداخت خود اطمینان یابید. کارشناسان پشتیبانی ما جهت ارائه گزارش ثبت سفارش و روند ارسال محصول با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال کالا ۱تا ۲ روز کاری بعد از ثبت سفارش با پست پیشتاز انجام میشود و زمان تحویل برای تهران ۱تا۳ و شهرستان ها ۲ تا ۶ روز کاری میباشد. (روز کاری به معنی روز های شنبه تا پنجشنبه هر هفته به استثنای تعطیلات رسمی و جمعه ها است) ارسال فوری برای مشتریان تهران در دسترس است برای ارسال فوری کالا با فوشگاه تماس بگیرید و درخواست ارسال فوری توسط پیک را بدهید .

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.